TIME TO PLAY!
DESCOPERA
TIME TO PLAY!
FARURI CU TEHNOLOGIE LED
Blocurile optice față folosesc tehnologie LED și asigură un consum redus de energie pe durata folosirii fazei scurte. LED-urile cu tentă albăstruie asigură o impresie de modernism
LUMINI DE ZI LED SI PROIECTOARE DE CEATA
Sistemul DRL (Daytime Running Lamps) cu design special are în componență LED-uri montate vertical. Pentru că vizibilitatea este esențială pentru deplasări sigure, mai ales în condiții meteorologice dificile, Suzuki oferă și proiectoare de ceață pentru noua Vitara.
DESIGN NOU PENTRU JANTE
17 inch – jante din aliaj, polish-ate 17 inch – jante din aliaj, vopsite 16 inch – jante din aliaj, vopsite 16 inch, jante din tablă cu capace în ton
SPATIU INTERIOR CE OFERA O SENZATIE PREMIUM
Atunci când intri într-o Suzuki Vitara este ca și cum ai pătrunde într-o lume rafinată, plină de materiale de calitate, cu o ergonomie în care fiecare buton, comutator sau comandă se află la îndemână. Bucarați-vă de un interior de care vă va fi greu să vă despărțiți.
PANOURI NOI, DIN MATERIALE MOI
Partea superioară a bordului a primit acum noi materiale, moi, pentru a întări sentimentul de calitate din habitaclu.
Sistemul multimedia include un ecran tactil care este la fel de ușor de folosit și intuitiv precum un smartphone. El poate afișa chiar aplicațiile de pe smartphone-ul personal, odată conectat terminalul prin tehnologie Bluetooth sau prin cablu de date cu conexiune USB. Pe lângă această funcție, ecranul este interfață pentru sistemul audio, pentru camera de mers înapoi sau pentru sistemul de navigație.
APITERIE NOUA
Scaunele și bancheta sunt îmbrăcate într-o tapițerie nouă, profilată cu elemente geometrice, stilate, care mărește gradul de confort oferit pasagerilor.
DESIGN NOU PENTRU CEAS
Incorporat în planșa de bord, noul ceas adaugă o notă de modernism și un aer sofisticat spațiului destinat șoferului.
SISTEME DE PROPULSIE FOARTE EFICIENTE
Actuala tehnologie 4x4 dezvoltată de Suzuki dorește să le ofere utilizatorilor mai multă plăcere la volan și emoție. Cu o Vitara echipată cu ALLGRIP îți poți mări spectrul de interes în ceea ce privește acțiunile pe care le poți practica în aer liber și îți poți îmbunătăți stilul de viață
NOUL MOTOR 1.0 BOOSTERJET 1
Noul propulsor supraalimentat și cu sistem de injecție directă, 1.0 BOOSTERJET, este capabil să producă un cuplu motor echivalent celui generat de o unitate de 1,8 litri, aspirată natural, în ciuda faptului că are o capacitate cilindrică de doar 1 litru și reușind totodată să garanteze o economie excelentă de combustibil. Sistemul de injecție directă contribuie atât la scăderea consumului, cât și la reducerea temperaturii din camera de ardere. Mai mult, turbosuflanta are rolul de a asigura o valoare mare pentru cuplul motor încă de la un nivel scăzut al turațiilor motorului, asigurându-i acestuia un spectru de exploatare variat și competent, în mediul urban, în escapade off-road sau chiar pentru reprize sportive.
NOUL MOTOR 1.4 BOOSTERJET 2
Noul motor 1.4 BOOSTERJET, la rândul său supraalimentat și dotat cu sistem de injecție directă, are dimensiuni mai compacte și îmbunătățește resursele de putere pentru Vitara. Mulțumită sistemului de supraalimentare cu turbosuflantă și intercooler se reușește asigurarea unor valori foarte bune de cuplu motor încă de la regimuri joase de turație (2.500 rot/min), iar răspunsul acestui ansamblu este foarte rapid, reușind totodată să contribuie simțitor la micșorarea consumului de combustibil. Noile variante constructive adoptate pentru sistemele de admisie și de evacuare au permis obținerea unei versiuni mult mai compacte a acestui motor și permit accelerații mai rapide
SISTEMUL ALLGRIP
„Un vehicul care poate parcurge drumuri dificile și care poate ajunge în locuri în care automobilele nu puteau ajunge în trecut”. Pornind de la această filozofie, primul vehicul Suzuki cu tracțiune integrală a fost proiectat și construit în 1970. Practic, acela a fost momentul începerii dezvoltării actualului sistem ALLGRIP, unul modern și plin de tehnologie de ultimă oră. Actuala tehnologie 4x4 dezvoltată de Suzuki dorește să le ofere utilizatorilor mai multă plăcere la volan și emoție. Cu o Vitara echipată cu ALLGRIP îți poți mări spectrul de interes în ceea ce privește acțiunile pe care le poți practica în aer liber și îți poți îmbunătăți stilul de viață
MAI MULTE SISTEME. MAI MULTA SIGURANTA.
Suzuki Vitara reprezintă mult mai mult decât un aspect plăcut. Are și foarte multă tehnologie inteligentă.
MAI MULT… WOW!
Protejați și asigurați de sisteme de ultimă oră, pasagerii pot fi siguri că sunt în siguranță în orice clipă și se pot bucura oricând de sistemele de divertisment.
SUZUKI SAFETY SUPPORT
Vitara este echipată cu sistemul avansat dezvoltat de Suzuki pentru monitorizarea traficului din fața automobilului. Acesta folosește o combinație de date oferite de o cameră de monitorizare și un sistem laser, montat la nivelul parbrizului. Camera monitorizează distanțe medii și lungi și poate detecta semne de circulație sau pietoni aflați pe poziții periculoase, ori marcajele drumului, iar laserul funcționează perfect pe distanțe scurte sau pe timpul nopții, ambele sisteme aducându-și aportul la o siguranță maximă în timpul mersului.
MONITORIZAREA UNGHIULUI MORT
Schimbarea benzii de circulație la viteze de peste 15 km/h se face în mai mare siguranță grație unor senzori montați în spatele mașinii, care monitorizează zonele în care șoferul are ungiuri moarte de vizibilitate, pe ambele părți ale vehiculului. Dacă în oricare dintre unghiurile moarte se află un vehicul, șoferul este avertizat de către un martor luminos ce se aprinde în oglinda exterioară corespunzătoare părții pe care se găsește partenerul de trafic.
MONITORIZAREA UNGHIULUI MORT
Dacă șoferul încearcă și o manevră de schimbare a benzii, pe lângă semnalul luminos este generat și un semnal acustic de avertizare.
DUAL SENSOR BRAKE SUPPORT
În timpul rulării, Vitara folosește doi senzori – o cameră de monitorizare a traficului și un senzor laser. Aceștia analizează dacă există riscul unei coliziuni cu vehiculele din față sau riscul de a lovi un pieton.
SISTEM DE AVERTIZARE ASUPRA PARASIRII BENZII DE RULARE
La viteze mai mari de 60 km/h, acest sistem este proiectat să poată anticipa traiectoria vehiculului și poate emite avertizări vizuale (printr-o pictogramă în bord) sau senzoriale (vibrații ale volanului) atunci când există tendința de părăsire a benzii de rulare.
SISTEM DE MENTINERE A BENZII DE RULARE
La viteze cuprinse în intervalul 60 – 160 km/h, marcajele benzii de rulare sunt recunoscute de camera de monitorizare a traficului. Când sistemul constată că vehiculul urmează să părăsească involuntar banda, acesta acționează automat și asistă șoferul pentru a readuce automobilul pe traiectorie. Practic, acest sistem modern controlează direcția automobilului prin intermediul unui modul electric.
ALERTA DE ODIHNA
La viteze de peste 60 km/h, dacă se constată o exploatare ciudată a automobilului de către șofer, dacă vehiculul rulează inconstant și dacă se consideră că există riscul ațipirii la volan, sistemul emite o alertă menită să determine șoferul să conștientizeze situația.
ADAPTIVE CRUISE CONTROL (ACC)
Când există un alt vehicul în față, sistemul ACC folosește date oferite de radarul de monitorizare a traficului și menține automat distanța față de el, existând posibilitatea de a se opta pentru trei intervale de siguranță predefinite. Când în față nu există alte vehicule, sistemul menține automat viteza de deplasare, odată trecut pragul de 40 km/h.
CAMERA PENTRU MERSUL INAPOI
Ecranul central poate reproduce imaginile captate de o cameră de luat vederi din spate, ajutând astfel la mărirea considerabilă a vizibilității, mai ales la manevrele de mers cu spatele.
ESP*
Dacă roțile pierd din aderență, sistemul Electronic Stability Programme (ESP®) optimizează automat funcționarea motorului și a sistemului de frânare pentru a-i permite șoferului să se afle în control total asupra situației.
SENZORI DE PARCARE (FATA SI SPATE)
Senzori ultrasonici, montați în spoilerele față și spate, detectează obstacolele greu vizibile pentru șofer și avertizează privind prezența lor prin intermediul unor alerte sonore și chiar vizual.
SISTEM DE AVERTIZARE LA MANEVRELE CU SPATELE
La viteze de până la 8 km/h, atunci când vehiculul se află în treapta de mers înapoi, sistemul folosește cei doi senzori montați în partea din spate pentru a monitoriza traficul ce de desfășoară prin spatele automobilului, pentru a ușura manevrele de ieșire din parcare sau din garaj. Dacă este sesizat un alt automobil care urmează să treacă prin spatele vehiculului, sistemul avertizează șoferul despre prezența sa, atât vizual (pe ecranul LCD dintre instrumentele de bord) cât și auditiv. Acest sistem este de real folos atunci când manevrele cu spatele sunt parțial sau complet lipsite de vizibilitate, în ambele părți
VEZI SPECIFICATIILE